Linnea Perssons - Blogg

Direktlänk till inlägg 25 december 2013

HP DATORN.....

Av Linnea Persson - 25 december 2013 13:55

Igår i julklapp fick jag en ny dator. Jag hade önskat mig en dator, men hälst en Macbook. Men jag fick ju en hp chromebook. Och nu när jag har testat den inser jag att den är mycket mycket mycket bättre en jag trodde, en bonus är också att den är vit. Men tangentbordet är underbart. Lätta knappar att trycka på och knapparna är också vita.


Denna dator har Chrome. Så den är jätte bra för mig som använde youtube, mail och skolarbeten. Man kan inte ladda ner andra saker som skype och sånt. Kankse lite dåligt men den har en Chrome butik. Det är det mesta gratis att lada ner. Man kan ladda ner spel och massa andra appar. Jag tror sammanlagt jag användt den här flera flera timmar sen jag fick den. Det käns som att jag mobbar min mobil och iPand för datorn. Men man älskar ju nya saker, iallafall jag...


Jag tycker dem i min ålder runt 12 13 år är det här en bra dator att både surfa på och fixa skolsaker på. Datorn är inte alls farligt dyr. Tror den kostar runt 3000kr kanske inte helst säker. 

  '



  LINNEA  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Persson - 4 februari 2014 18:31

Har bytt blogg in och kolla på den istället. Tryck på länken för att komma till bloggen. http://Linneaperssons.devote.se ...

Av Linnea Persson - 4 februari 2014 18:31

Har bytt blogg in och kolla på den istället. Tryck på länken för att komma till bloggen. http://Linneaperssons.devote.se ...

Av Linnea Persson - 2 februari 2014 18:46


  Har tränat lite hemma idag. Helst skulle vilja träna på gym. Vi har två stycken här i Vallentuna. Ett som heter GYM&SIM och ett som heter Korpen. GYM&SIM har 15 års gräns så får väta ungefär 2 år. Korpen vet jag faktiskt inte. Ska se på deras he...

Av Linnea Persson - 2 februari 2014 15:02


  Hahaha.. bjuder på bilden!    

Av Linnea Persson - 2 februari 2014 14:35

Det är många som använder kajal fast de vet inte vad skillnaden blir. Så jag har tänkt förklara vad en svart kajal ger för effekt och vad en vit/blond kajal ger för effekt.   En svart kajal gör så ögonen ser mindre ut. När man tar den på vattenli...

OM MIG

kul att du hittade hit! 

Hej jag är en snart 13 år och bor i Vallentuna. Mitt namn är Linnea Persson. I min blogg får du läsa om skönhet, mode, foto och vardag samt massa annat skoj!

CONTACT

 

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards