Linnea Perssons - Blogg

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

RÖKER NI ELLER..??

Av Linnea Persson - 15 januari 2014 16:06

I skolan på rasterna så brukar jag, Fanny och Isabelle vara lite utanför skolan. Där är det några från vår skola som står och röker. Igår tror jag att det var så stod dem där och rökte. Och dem började såklart ropa på oss. Men vi gick bara iväg. När vi gick så tror dem såklart att vil skulle säga till någon lärare. Men det har vi inte gjort. Och sen kom dem efter och bara ropade på oss. Vi gick såklart inte dit. Och idag när vi hade rast och var inne kom dem fram och sa att det inte är bra att röka. och vi tänker såklart att det är ju ni som står och röker.


Men så får vi bara höra av fler och fler.

DET ÄR INTE BRA FÖR ER ATT RÖKA.

och ja dem hade sakt och vi rökte till många. Men det är ju f** dem som röker. Vi försökte inte att kolla på dem. Jag själv höll på att skratta. Det lät så barnsligt att säga att vi röker men det är dem. Så himla omoget. Men ja såklart, dem gick och sa till en lärare också. Vi gick efter ett tag till läraren och sa att dem säger att vi röker och att det är dem som gör det. Och som tur så sa 

läraren att hon inte trodde ändå på dem och att det var dem.  hon sa att hon tror aldrig vi skulle göra något så dummt. Läraren gick och pratade med dem om det. 


Men jaha sen när jag och Isabelle satt och jobbade matte. Kom dem runt vårt bord och sa att ni ska aldrig röra en cigg igen lova mig det. Och mycket mer skit sa dem. 

Men var tusen jag tänker fan inte bry mig om dem. och jag vet själv om jag röker. Och nej jag gör inte och kommer aldrig göra det. Så det är jäkligt barnsligt av dem att göra så.

 


 
 
Ingen bild

Kim 26år

20 januari 2014 20:48

Jag kom in på din blogg via google när jag sökte efter en nyttig sallad. Har nu läst detta inlägg och om dom går och sprider rykten om att ni röker så kan jag ju säga att en person som röker luktar rök om sina fingrar, kläder och håret. Så säg åt lärarna att lukta och då känner dom direkt om ni talar sanning och att dom ljuger. Nu kan det ju låta riktigt löjligt att lukta på folk men det finns inga andra riktiga bevis om man så inte knäppt kort eller filmat dom.
Men det är helt oacceptabelt av dem att sprida rykten om er, bara för att skydda sig själva. Rädda ynkliga fegisar är vad dom är.

Linnea Persson

21 januari 2014 17:39

Tack! Och nu börjar det lugna ner sig lite med det där ryktet. Men tack ska tänka på det till nästa gång om det skulle börja igen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Persson - 4 februari 2014 18:31

Har bytt blogg in och kolla på den istället. Tryck på länken för att komma till bloggen. http://Linneaperssons.devote.se ...

Av Linnea Persson - 4 februari 2014 18:31

Har bytt blogg in och kolla på den istället. Tryck på länken för att komma till bloggen. http://Linneaperssons.devote.se ...

Av Linnea Persson - 2 februari 2014 18:46


  Har tränat lite hemma idag. Helst skulle vilja träna på gym. Vi har två stycken här i Vallentuna. Ett som heter GYM&SIM och ett som heter Korpen. GYM&SIM har 15 års gräns så får väta ungefär 2 år. Korpen vet jag faktiskt inte. Ska se på deras he...

Av Linnea Persson - 2 februari 2014 15:02


  Hahaha.. bjuder på bilden!    

Av Linnea Persson - 2 februari 2014 14:35

Det är många som använder kajal fast de vet inte vad skillnaden blir. Så jag har tänkt förklara vad en svart kajal ger för effekt och vad en vit/blond kajal ger för effekt.   En svart kajal gör så ögonen ser mindre ut. När man tar den på vattenli...

OM MIG

kul att du hittade hit! 

Hej jag är en snart 13 år och bor i Vallentuna. Mitt namn är Linnea Persson. I min blogg får du läsa om skönhet, mode, foto och vardag samt massa annat skoj!

CONTACT

 

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards